Algemeen
088 123 78 78
Support
088 123 78 00

DSD Managed Voice

Gegevens worden opgehaald ...
 
 
 
 
 
 
 

Wilt u een offerte aanvragen

naam bedrijf ontbreekt

contactpersoon ontbreekt

telefoonnummer ontbreekt

een correct e-mailadres ontbreekt

naam bedrijf ontbreekt

Zorgeloos bellen met Managed Voice

In het bedrijfsleven is tegenwoordig steeds meer behoeft aan flexibiliteit in telecommunicatie. Er zijn medewerkers onderweg. Er komen nieuwe medewerkers bij. Er vindt een reorganisatie plaats. En toch moet er ook bezuinigd worden. Voor veel bedrijven is dit een herkenbaar beeld. Managed Voice van DSD biedt een flexibel platform met bijna onbeperkte mogelijkheden om in al deze situaties te voorzien.

 

  

Managed voice:

de voordelen op een rij

 

  • Geen grote investering in een dure telefooncentrale
  • Lage tarieven voor lokale, interlokale en internationale gesprekken
  • Bellen met collega's is kosteloos
  • De centrale bevindt zich in de cloud waardoor u niet gebonden bent aan een fysieke locatie
  • De centrale is uit te breiden met een druk op de knop
  • Behoud van eigen telefoonnummers
  • De centrale beschikt over de nieuwste functionaliteiten
  • Wijzigingen in de centrale kunt u zelf online doorvoeren
Wat is Managed Voice precies?

Managed Voice wordt geleverd op basis van een gevirtualiseerde telefooncentrale. De telefooncentrale staat of hangt niet bij u op kantoor, maar is ondergebracht op een redundant serverplatform in een goed beveiligd data-centrum. U kunt gebruik maken van alle functionaliteiten, maar hoeft geen dure telefooncentrale aan te schaffen.

 

Het principe werkt heel simpel. Afhankelijk van uw eigen keuzes betaalt u een vast maandelijks bedrag per werkplek. U weet op deze manier precies waar u aan toe bent als u een extra medewerker wilt aansluiten.

 

Om gebruik te kunnen maken van Managed Voice heeft u een data-verbinding nodig. Bellen via een data-verbinding is veel voordeliger dan via een vaste dure telefoonlijn. Uw huidige telefoonlijn kan de deur uit waardoor u enorm op uw maandelijkse kosten gaat besparen.

Managed Voice kan meerdere bedrijfslocaties met elkaar verbinden en is werkplek onafhankelijk. U zorgt hiermee voor een betere bereikbaarheid van uw medewerkers. Werken in het buitenland, op een andere vestiging, thuis of in een hotel is geen probleem meer. Dit is slechts één van de vele voordelen die Managed Voice biedt.

 

Functionaliteiten van Managed Voice

Managed Voice biedt alle functionaliteiten van een professionele telefooncentrale. Hier vindt u een uitgebreid overzicht van alle mogelijkheden >

 

Benieuwd? Vraag een offerte aan!

 

 

 

Functionaliteiten Tarieven bellen  088-nummerblok

 

Zakelijk internet van DSD Business Internet
Datacenter diensten van DSD Business Internet
Managed voice - VoIP van DSD Business Internet
Web development van DSD Business Internet