Algemeen
088 123 78 78
Support
088 123 78 00

Functionaliteiten Telefonie

Gegevens worden opgehaald ...
 
 
 
 
 
 
 

Wilt u een offerte aanvragen

naam bedrijf ontbreekt

contactpersoon ontbreekt

telefoonnummer ontbreekt

een correct e-mailadres ontbreekt

naam bedrijf ontbreekt

IcoonFeatureBeschrijving
automatische gespreksopname Automatische gespreksopname Alle gesprekken worden automatisch opgenomen en standaard 7 dagen bewaard. Je kunt de opname blijvend bewaren, verwijderen of delen met collega's. 
nummer catch Nummer catch Je klikt met de muis op een telefoonnummer op het computerscherm en een telefoongesprek wordt direct gestart. Mogelijk vanuit bijvoorbeeld MS Explorer, Excel maar ook vanuit een aantal andere applicaties. 
mobieltje als xelion telefoon Integratie met mobiele telefoon Mobiele telefoons die SIP ondersteunen kunnen aan ons platform worden gekoppeld. 
wachtrij Wachtrij Bellers kunnen automatisch in een wachtrij worden geplaatst. Je ziet wie er wachten en je kunt bellers in de door jou gewenste volgorde uit de rij halen. 
presentielijst Presentielijst Je ziet in één oogopslag welke collega's aanwezig zijn, wie telefonisch in gesprek is en wie niet gestoord wil worden. 
doorschakelen Doorschakelen Interne nummers worden eenvoudig doorgeschakeld, ook naar externe nummers. Waar je ook bent, je hoeft geen gesprek te missen! 
herhaal bellen Herhaal-bellen Een klant is voortdurend in gesprek, ons platform blijft automatisch bellen totdat er wordt opgenomen. 
adresboek Adresboek Ons platform beschikt over een geavanceerd adresboek waarin je op verschillende manieren kunt zoeken en waarin adressen van relaties worden gedeeld.
gespreksverslag Gespreksverslag Met deze functie heb je direct inzicht in alle gesprekken die je gevoerd hebt. Gesprekken van collega's met eenzelfde relatie zijn ook zichtbaar als dit is opengesteld. 
dag-en-nachtstand Dag- en nachtstand Met de dag-nachtstand wordt automatisch het antwoordapparaat ingesteld als je bedrijf telefonisch onbereikbaar is. Je kunt ook kiezen voor andere afwezigheidscenario's, zoals een keuzemenu of doorschakeling naar een mobiel. Uniek is dat je meerdere afwezigheidscenario's kunt instellen voor meerdere momenten op één dag.
keuzemenu Keuzemenu 'Kies 1 voor Verkoop, 2 voor Support, 3 voor Overige vragen' Je stelt zelf eenvoudig een keuzemenu samen. Achter iedere optie kun je bovendien weer een nieuw keuzemenu activeren.
voicemail Voicemail Elke gebruiker kan zijn eigen voicemail inspreken. Als je wilt, worden voicemails automatisch als email afgeleverd.
antwoordapparaat Antwoordapparaat Achter elk telefoonnummer kun je een antwoordapparaat activeren met ieder een eigen unieke boodschap.
wachtmuziek Wachtmuziek Je kunt bellers een muziekje of een ingesproken boodschap laten horen als zij worden doorverbonden of in de wacht staan.  
belgroepen Belgroepen Als de telefoniste niet in staat is om op te nemen, kan de telefoon overgaan bij een of meer collega's. Wordt dan nog niet opgenomen, kan het gesprek verder worden doorgeschakeld naar een door jou gewenst afwezigheidscenario.
gemiste-gesprekken Gemiste gesprekken Je ziet direct welke gesprekken je gemist hebt, wie er heeft gebeld en of er een voicemail is achtergelaten.
groepsgesprek Groepsgesprek Het opzetten van een groepsgesprek is eenvoudig voor iedereen die met de softphone werkt.
twinning Twinning Geen hoorn aangesloten, maar wel gebruik maken van handige functies op de PC? Dan is twinning ideaal. Zodra je belt vanaf de PC gaat het bureautoestel of de mobiel rinkelen. Als je die opneemt wordt verbinding gemaakt.
nummerherkenning-en-routering Nummerherkenning en routering Als je vrouw belt naar het hoofdnummer, dan wordt het nummer herkend en krijgt ze jou automatisch aan de lijn en niet eerst de telefoniste. Ben je er niet dan kan een afwezigheidscenario er voor zorgen dat het gesprek alsnog naar de telefoniste of naar je mobiel gaat.
zoekwoorden Zoekwoorden Voor elke naam in het telefoonboek zijn extra zoekfuncties toe te voegen. Daarmee kan bijvoorbeeld De Vries van advocatenkantoor Toga gevonden worden op het zoekwoord ‘advocaat’ of ‘jurist’.
meeluisteren-gesprekken Meeluisteren gesprekken Collega's en supervisors kunnen meeluisteren met een gesprek. Dit kan handig zijn bij het inwerken van nieuwe medewerkers of het verbeteren van de kwaliteit bij receptiemedewerkers of helpdesk.
niet-storen Niet storen Met de Niet storen-functie kun je voor collega’s zichtbaar maken dat je niet bereikbaar bent. Zelf kun je wel gewoon bellen.
mobiele-xelion-app Mobiele app Met je tablet of smartphone heb je overal toegang tot informatie op ons platform. Je kunt direct bellen vanuit een up-to-date adressenboek en je hebt een lijst met de beschikbaarheid van collega’s. Ook pas je met een klik je bereikbaarheid aan, bijvoorbeeld als je even niet zakelijk bereikbaar kunt zijn, maar wilt dat gesprekken uitkomen bij de telefoniste.
power-user Power user Met de Power user ben je op meerdere toestellen gelijktijdig bereikbaar. Je bepaalt zelf met welk toestel je een gesprek beantwoord, bijvoorbeeld met de PC, het bureautoestel op kantoor of met de smartphone onderweg.
rapportage-bereikbaarheid Rapportage bereikbaarheid Een serie rapporten waarin je in één oogopslag kunt zien of de bereikbaarheid van de organisatie aan je verwachtingen voldoet. De rapporten worden automatisch per mail toegestuurd.
Zakelijk internet van DSD Business Internet
Datacenter diensten van DSD Business Internet
Managed voice - VoIP van DSD Business Internet
Web development van DSD Business Internet