Algemeen
088 123 78 78
Support
088 123 78 00

Vast Mobiel Integratie

Gegevens worden opgehaald ...
 
 
 
 
 
 
 

Wilt u een offerte aanvragen

naam bedrijf ontbreekt

contactpersoon ontbreekt

telefoonnummer ontbreekt

een correct e-mailadres ontbreekt

naam bedrijf ontbreekt

Eenvoudige integratie van mobiele telefoons

Deurne – 10 juni 2015. Als het gaat om bereikbaarheid is de belangrijkste wens van veel organisaties om vaste en mobiele telefonie met elkaar te integreren. Daarmee wordt de mobiele telefoon onderdeel van de vaste telefooncentrale. Dit scheelt in kosten en de bereikbaarheid van medewerkers wordt stukken beter.  

 

Mobiele integratie managed voice DSD Business Internet 

 

De oplossingen die momenteel door andere partijen geboden worden vereisen dat netwerk, telefooncentrale en mobiele abonnementen bij één provider worden afgenomen. Dit is onhandig voor de gebruiker, omdat vaste en mobiele abonnementen vaak verschillende looptijden hebben. Ook is het duur en wordt de flexibiliteit om te switchen tussen telecomproviders tot nul gereduceerd, omdat je vast zit aan één aanbieder.

 

DSD Business Internet biedt als onderdeel van haar Managed Voice oplossing de mogelijkheid om gebruik te maken van een app. Hiermee is het mogelijk om netwerk-onafhankelijk je mobiele telefoon te integreren met de telefooncentrale op het voice platform. Daarvoor is geen WiFi of 4G nodig. Overal waar GSM dekking is, werkt de app. Met die app kan de gebruiker bellen en gebeld worden met diens zakelijke nummer, heeft hij toegang tot het centrale bedrijfsadresboek, inzicht in beschikbaarheid van collega’s en nog veel meer handige mogelijkheden. De mobiel vervangt dus het vaste toestel. Vanaf nu kan een gebruiker mobiel bellen vanuit Groningen, terwijl het lijkt alsof hij vanuit zijn kantoor in Maastricht belt.

 

De app zorgt er voor dat privé en zakelijk bellen makkelijk kan worden gescheiden. Belt de gebruiker via de app, dan loopt het gesprek via de telefooncentrale van de zaak en wordt het zakelijke nummer weergegeven aan de persoon die gebeld wordt. Wil de gebruiker zakelijk niet bereikbaar zijn, dan kan de status dat automatisch (de app kent zijn werkrooster) of via de app aangepast worden. Bij uitgeschakelde zakelijke bereikbaarheid blijft de gebruiker gewoon bereikbaar op zijn mobiele nummer voor vrienden en privé contacten. Zo wordt zakelijk en privé zowel qua bereikbaarheid als kosten gescheiden.

Zakelijk internet van DSD Business Internet
Datacenter diensten van DSD Business Internet
Managed voice - VoIP van DSD Business Internet
Web development van DSD Business Internet